Byg din virksomhed op omkring en kerneydelse. Introvert og selvstændig
Fra_forvirring_til_klarhed_online_forloeb_introverte_egen_virksomhed_stabilt_kundeflow

Skab en uimodståelig Kerneydelse

– Du kan sælge igen og igen…

I online forløbet Fra Forvirring til Klarhed™ får du hjælp til at skabe en Kerneydelse, der sikrer din indkomst år efter år. Uden overvældelse, stress og frygt.

Trin for trin bliver du guidet trygt og sikkert gennem en proces, som betyder:

  • At du aldrig mere skal frygte fremtiden i din virksomhed
  • At du aldrig mere skal bekymre dig om indtjeningen i din virksomhed
  • At du aldrig mere skal føle, at du ikke er god nok, kompetent nok eller rigtig nok til at få succes

Fra Forvirring til Klarhed™ er udviklet til dig, som er træt af:

  • At tvivle på om du er god nok
  • At mangle et stabilt og trygt kundeflow
  • At basere dine handlinger på frygt frem for glæde
  • At være usikker på dig selv og kernen i din virksomhed
  • At undgå folks spørgsmål om, hvordan det går i din virksomhed...
  • At føle dig overvældet, træt og udkørt i livet som soloselvstændig
  • At fægte rundt i din virksomhed uden at have et ordentligt fodfæste

En Kerneydelse er din sikkerhed for:

  • Aldrig mere at savne kunder i din virksomhed
  • Aldrig mere at tvivle på dig selv og dine kompetencer
  • Aldrig mere at frygte om du lykkes med din virksomhed
  • Aldrig mere at føle dig utryg og begrænset i din virksomhed
  • Aldrig mere at ligge søvnløs på grund af økonomiske bekymringer

Med en Kerneydelse skaber du en unik ydelse, du kan sælge igen og igen. Du skal kun udvikle din Kerneydelse én gang. Herefter er den din trygge base, som bliver udgangspunktet for alt i din virksomhed. Det skaber ro, tryghed og frihed. Både mentalt og økonomisk.

Mange introverte selvstændige er kendetegnet ved at være:

  • Faglige dygtige
  • Seriøse i deres tilgang til deres virksomhed
  • Gode til at hjælpe deres kunder med at skabe den forandring, de ønsker

Men trods disse solide egenskaber har de alligevel svært ved:

  • At tro nok på sig selv og deres eget værd
  • At tiltrække nok kunder til deres virksomhed
  • At turde gå helhjertet efter deres drøm med troen på at de lykkes
  • At sætte deres priser højt nok. Selvom de inderst inde ved, at deres kunder får stor værdi for pengene
  • At finde energien til at gøre opmærksom på sig selv. De ville i virkeligheden ønske, at deres kunder bare kom af sig selv, så de kunne bruge deres tid og energi på at koncentrere sig om deres arbejde frem for at være synlig og markedsføre deres virksomhed

Hvis du kan genkende dig selv i det, så skal du vide, at du ikke har sværere betingelser for at få succes som introvert end alle andre. Men når du kæmper og ikke skaber de resultater, du drømmer om, er det fordi, at du har glemt at lytte til dig selv og skabe præcis den forretningsmodel, som passer til DIG og dit introverte temperament. Når du gør det, så kommer resultaterne af sig selv. 

Men hvad er så den helt RIGTIGE forretningsmodel for DIG? 

DET er netop det, som du bliver guidet til at finde svaret på i dette forløb. 

Den_introverte_hjerne_livet_som_selvstaendig_introvert

“Fra Forvirring til Klarhed™ er et dybdegående og grundigt forløb, som sikrer, at du skaber en fremtidssikker Kerneydelse”

Hvad lærer du i forløbet?

Du lærer først og fremmest, hvordan du bygger din virksomhed op omkring en Kerneydelse. Men derudover så lærer du også en helt masse om dig selv, som betyder, at du aldrig mere vil være i tvivl om, hvad der er det rigtige at gøre for dig i din virksomhed. 

Gennem forløbet skaber du bundsolide og holdbare rammer i din virksomhed, der fremadrettet sikrer, at:

  • Du tjener en stabil og god indtægt
  • Du har styr på alle dele af din virksomhed
  • Du bruger din tid fornuftigt på det, der tilfører værdi til dig og din virksomhed

Du bliver guidet gennem processen trin for trin, indtil du ved præcis, hvad du skal leve godt af i fremtiden i din virksomhed.
Og hvordan du helt konkret får det til at ske.

Herunder kan du læse en uddybende beskrivelse af forløbet.

“Byg en uimodståelig Kerneydelse” (6 trin og 10 moduler)

Forløbet består af en grundstamme bygget op om tre hovedfundamenter:

Dit Personlige Fundament

Dit Kundefundament

Dit Virksomhedsfundament

Vigtigheden af de tre hovedfundamenter

Der findes ikke nogen endegyldig formel til “den succesfulde virksomhed”, som du bare kan følge, og så er alt godt.

For du er dig med alt, hvad det indebærer af styrker, kompetencer, erfaringer, bagage, faglighed, metoder, tilgange, udfordringer, personlighed, måde at være i verden på, måde at gå til verden på, måde at være sammen med andre mennesker på osv. 

DERFOR starter alt ved dig, dine kunder og din type af forretning. Og derfor kan du ikke bare kopiere, hvad andre gør uden at sætte det ind i den rigtige sammenhæng for dig.

Netop derfor er alle tre hovedfundamenter essentielle for, om du får succes med din Kerneydelse og din virksomhed. Du kan ikke nøjes med kun at arbejde med den ene del, for så får du aldrig et helstøbt fundament, som skaber sikre resultater i fremtiden. I stedet har du behov for at komme hele vejen rundt om din virksomhed. For at udvikle den derfra, hvor du er og derhen, hvor du gerne vil.

Dit Personlige Fundament

Den vigtigste faktor i din virksomhed er DIG. Hvis du ikke skaber et solidt Personligt Fundament, som du føler dig tryg, stærk og sikker i, får du svært ved at lykkes. Uden et solidt Personligt Fundament vil du konstant tvivle på dig selv og de valg, du træffer. Du vil føle dig utryg og træffe forkerte beslutninger som kan vise sig at få store konsekvenser. Alt sammen som en afspejling af, at dit professionelle selvværd er ikke-eksisterende. Din usikkerhed vil komme til udtryk i alt, hvad du foretager dig og betyde, at du får svært ved at tiltrække de rigtige kunder for dig.

Med et solidt Personligt Fundament kommer du aldrig mere til at tvivle på dig selv, dine evner eller de valg, du træffer. Du ved, at du kan og kender dit værd!

Dit Kundefundament

Du skal kun hjælpe de mennesker, der er de rigtige kunder for dig. Det vil sige de mennesker, som du kan hjælpe, og som ønsker din hjælp. For ellers er det bedre, at du ikke hjælper. Forkerte kunder dræner dig voldsomt for energi som introvert. Hvilket går ud over alt andet i dit liv. Fra din familie til dit overskud til din indtjening. Derfor handler dit Kundefundament om at finde de helt rigtige kunder for dig. Samt at få skabt klarhed over PRÆCIS, hvordan du skal hjælpe dem. Så du beskytter din energi, passer på dig selv og giver plads til din faglige stolthed og ekspertise. Samtidig med at du gør dit salg nemt og ligetil.

Med et sikkert Kundefundament kommer du aldrig mere til at tvivle på, hvem du skal hjælpe med hvad i din virksomhed. Eller hvorvidt du kan hjælpe dem. Du kender dine kunder, deres udfordring og ved, at du kan hjælpe dem sikkert i mål!

Dit Virksomhedsfundament

Din Kerneydelse er kun relevant på det marked, hvor dine rigtige kunder befinder sig og er lydhøre over for dig. Din rigtige plads på markedet er der, hvor folk har lyst til at lytte til dit budskab. Hvor du bliver betragtet som en troværdig fagperson med en løsning, der virker. Så du aldrig føler, at du trænger dig på og kæmper unødvendig hårdt for at fortjene deres opmærksomhed. Da det kræver alt for mange kræfter for dig, som er introvert. Ikke mindst fordi du i forvejen kan opleve, at det er svært at stå frem og være synlig. Derfor handler dit Virksomhedsfundament om at finde den plads på markedet, der er din!

Med et klokkeklart Virksomhedsfundament kommer du aldrig mere til at tvivle på, hvordan du trænger igennem på markedet og positionerer dig. Du ved præcis, hvad der er din plads på markedet, og hvilken forskel du gør og kan derfor føle dig tryg ved, at de rigtige mennesker finder dig.

Gennemgang af de 6 trin og 10 moduler i grundforløbet

Herunder kan du læse det konkrete indhold i hvert trin af grundforløbet og få en bedre forståelse af den røde tråd, forløbet er bygget op omkring. Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder for at få indholdet frem.

I dette trin får du forklaret, hvordan forløbet er bygget op. Samt hvordan du får mest ud af at gennemgå forløbet for at skabe den bedst mulige Kerneydelse.

I dette trin får du hjælp til at vælge, prioritere og sortere i din virksomhed. Både i forhold til det du allerede har på hylderne i din virksomhed. Men også på tegnebrættet i form af nye tiltag og ideer til, hvad du ellers kan gøre i din virksomhed. Du bliver præsenteret for et simpelt analyseværktøj, der giver dig svar på, hvad du med fordel kan vælge til – og ikke mindst fra – i din virksomhed fremadrettet. Så du får en økonomisk ansvarlig virksomhed, samtidig med at du bevarer din energi, motivation og nattesøvn. 

Når du afslutter dette trin, kender du dit største potentiale i din virksomhed. Du ved også, hvordan du sikrer, at du ikke spilder din tid og penge på at løse forkerte opgaver. Ergo får du med dette trin skabt et ordentligt grundlag at arbejde videre ud fra. 

Som introvert risikerer du at brænde ud og træffe de forkerte valg, hvis du ikke arbejder ud fra planer og mål, som tager sit afsæt i dig og det liv, der giver dig tryghed og værdi. Rent biologisk set er du som introvert skabt med en personlighed og temperament, der ikke bliver motiveret af de “goder” og resultater, der ofte fremhæves blandt selvstændige. 

Din motivation ligger et helt andet sted! Og derfor er det uhyre vigtigt, at du arbejder med de rigtige mål og drømme for DIG. For ellers får du svært ved at lykkes som selvstændig på en måde, der ikke belaster dit helbred eller sætter dig i farezonen for at brænde (helt!) ud.

Derfor bliver du i dette trin guidet til at finde din personlige version af et trygt selvstændigt liv med frihed og stabilitet. Så du skaber en fremtidssikret virksomhedsmodel og undgår at træffe forkerte valg og beslutninger undervejs, som risikerer at give dig helbredsmæssige problemer.

I det første modul i Trin 3 bliver du gennem konkrete øvelser guidet til at forstå, hvad der er dine konkrete fordele og styrker som selvstændig. Du lærer også, hvordan du bruger det i en helhed, som gør dig til den oplagte hjælper at gå til. Dette modul er din sikkerhed for, at du føler dig tryg, sikker og rolig i dit fundament og i din rolle som selvstændig. Gennem modulet indsamler du beviser på, hvad det er, du kan, og hvad det er, du står for. Det betyder, at du ved, at du går ud i verden på et ordentlig grundlag. Du behøver altså ikke være bange for, at du oversælger dig selv. Eller at blive afsløret som en, der ikke gør sit arbejde godt nok. Eller at frygte ikke at kunne leve op til det, du lover. For det har du konkrete beviser på, at du kan efter at have arbejdet med dette modul.

I det andet modul i Trin 3 finder du ind til din passion. Mange introverte har svært ved at mærke deres virkelige passion. Eller at stå 100% ved deres passion. Men din passion er vigtig, da den spiller en betydelig rolle for, at dine potentielle kunder føler sig tryg ved dig og får lyst til at købe af dig. Derudover hjælper din passion dig med at skille dig ud på en troværdig måde fra de andre på markedet og stå tydeligt frem. Derfor bliver du i dette modul guidet frem til din vigtigste passion.

I det tredje modul i Trin 3 lærer du en metode til at træffe fornuftige valg i din virksomhed, der beskytter dig. Formålet med dette modul er, at du gør det trygt og nemt både at være kunde og at være dig i din virksomhed. Gennem modulet får du defineret nogle klare retningslinjer i din virksomhed. Det får din virksomhed til at fremstå troværdig, gennemskuelig og seriøs, så dine kunder føler sig trygge ved at handle hos dig. Mens det for dig personligt betyder, at du undgår at gå på kompromis med det, der er vigtigt for, at du bevarer din motivation, kontrol og selvrespekt som selvstændig. Samt beskytter dit helbred og passer på din energi.

I det første modul i Trin 4 skal du finde din trygge målgruppe,. Du bliver ført gennem en simpel proces, der sikrer, at du finder en målgruppe, som er det helt rigtige match til dig – ikke kun på papiret, men også i den virkelige verden. Hvilket gør det både trygt og nemt at arbejde med dem, da du dels kender dem, og dels har beviser for, at du kan skabe resultater for dem.

I det andet modul i Trin 4 får du en metode, der sikrer, at du udbyder en Kerneydelse, som løser en reel udfordring hos dine kunder og garanterer et resultat, de er villige til at investere i. Så de med det samme forstår, at du har løsningen på det problem, de står med. Og dermed er den helt rigtige at søge hjælp hos for dem. Det kræver, at du forstår dine potentielle kunder på et dybere plan og får indblik i, hvordan de taler, tænker og føler om deres nuværende situation. Samtidig med at du også har en grundig forståelse af, hvilken rolle du og din løsning skal spille for dine kunder. Hvilket netop er det, som du får værktøjerne til i dette modul. 

I det tredje modul i Trin 4 bliver du præsenteret for en metode, som gør det meget konkret for dig, hvordan du formidler det, du kan, så du får dine potentielle kunders opmærksomhed. I dette trin arbejder du helt ned i detaljen og lærer forudsætningen for, at du får opbygget en god og tillidsfuld relation til dine potentielle kunder, som sikrer et salg i den sidste ende. Målet med dette modul er at sikre, at du får gjort din Kerneydelse til det oplagte valg for dine potentielle kunder, så den nærmest sælger sig selv, uden at du skal føle dig manipulerende, slesk eller påtrængende sælgeragtig.

Det er dermed også i dette trin, at du får lagt fundamentet for at have et klart og tydeligt budskab i din virksomhed, som alle forstår. Et sikkert budskab, som går igen i hele din virksomhed, og som gør det let at forstå, hvad du laver, og hvem du hjælper. Dit klare budskab bliver din røde tråd i din virksomhed og en vigtig del af at skille dig ud på en troværdig måde i dit marked. Så du bliver den oplagte ekspert at gå til og henvise andre til, fordi du står tydeligt frem og er nem at forstå.

I det første modul i Trin 5 lærer du, hvordan du indretter din virksomhed, så du får en hverdag med ro, tryghed og frihed frem for bekymring og modstand. Du lærer også, hvordan du indretter din virksomhed, så du har nemt ved at indgå i en god og fornuftig dialog med dine potentielle kunder, som giver dig energi frem for ubehag og ondt i maven. Og som får dine potentielle kunder til at huske dig fra de andre på markedet.

I det andet modul i Trin 5 lærer du ved hjælp af et meget konkret værktøj, hvad der er din sikre plads på markedet uden konkurrenter at bekymre dig om. Du bliver guidet gennem en proces, som hjælper dig med at forstå, hvordan du bliver den virksomhed, som ingen anden kan konkurrere med. Du får også endelig klarhed over, hvad der er din største fordel på markedet med netop den løsning, du tilbyder dine potentielle kunder. I dette modul finder du med andre ord essentielle svar i forhold til at skabe en virksomhed uden bekymringer, tvivl og uro. Men i stedet med ro, tryghed og frihed – både mentalt og økonomisk.

I dette trin samler du alle dine hidtidige indsigter og beslutninger til en konkret helhed – nemlig din Kerneydelse.  Du har gennem de forrige fem trin lavet et seriøst og grundigt forarbejde. Dette trin er din sikkerhed for, at du får dette forarbejde omsat til en solid, holdbar og fremtidssikret Kerneydelse i din virksomhed. Inden du bruger tid og penge på at føre den ud i praksis. Du får værktøjer til at prissætte din Kerneydelse rigtig samt få lavet en god og sikker plan og målsætning omkring den. Så du hele tiden ved, hvad der er dit vigtigste fokus omkring din Kerneydelse. Det er med andre ord i dette trin, at du finder dit endelige svar på, hvordan du skaber en virksomhed, hvor du kan arbejde mindre, tjene mere og gøre en god og meningsfuld forskel i verden. Samtidig med at du trives godt, beskytter dine værdier og passer på dig selv og dit helbred.

Grundforløbet består af:

  • 16 videoer (mellem cirka 4 og 40 minutter), som kan ses eller downloades fra et lukket privat online rum, der kan tilgås overalt
  • 15 læsevenlige pdf-filer, hvis du lærer og husker bedre ved at læse frem for at se video
  • 12 arbejdsbøger, der er lige til at printe ud, og som sikrer, at du omsætter din nye viden til mærkbare resultater i din virksomhed
  • Tjeklister ved afslutningen af hvert trin, så du er sikker på, at du har styr på det vigtigste for at kunne skabe den rigtige Kerneydelse
  • Ekstra materiale bestående af viden, skabeloner og vejledning inden for relevante områder som selvstændig

Du kan vælge mellem 3 forskellige pakker:

  • Basispakke: Grundforløbet “Byg en uimodståelig Kerneydelse”
  • Mellempakke: Grundforløbet “Byg en uimodståelig Kerneydelse” inkl. guides til “Sådan sælger du din Kerneydelse” 
  • Stor pakke: Grundforløbet “Byg en uimodståelig Kerneydelse” inkl. guides til “Sådan sælger du din Kerneydelse” + “Sådan markedsfører du din Kerneydelse”

Derfor kan du læse en beskrivelse af henholdsvis Salgsdelen og Markedsføringsdelen herunder:

Salgsdel: “Sådan sælger du din Kerneydelse”

Det vigtigste formål med Salgsdelen er, at du får skabt et system, der gør det nemt for dig at sælge din Kerneydelse til de rigtige mennesker. Alt i denne del bygger videre på de svar, du fandt i arbejdet med din Kerneydelse. Så du skal altså ikke ud at opfinde den dybe tallerken. Men i stedet drage nytte af det gedigen stykke arbejde, du allerede har lavet.

Salgsdelens konkrete indhold

Herunder kan du læse det konkrete indhold i Salgsdelen og få en forståelse af de værktøjer, du bliver præsenteret for. Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder for at få indholdet frem.

I dette trin får du en gennemgang af, hvad du skal arbejde med i anden del af forløbet. Samt hvordan du sikrer det største udbytte af denne del.

Du starter med at skrive din konkrete salgsside til din Kerneydelse. Du bliver præsenteret for et værktøj, der sikrer, at du sammensætter din salgsside med det rigtige indhold. Værktøjet bygger på din viden, indsigter og svar fra Del 1 omkring dit Koncept. Du har med andre ord alt, hvad du skal bruge. Værktøjet hjælper dig med at sætte det ind i en god og læsevenlig sammenhæng, som fanger dine potentielle kunders opmærksomhed og vækker deres købelyst.

Du bliver guidet gennem processen med at lave en god og relevant freebie (en gratis gave, du tilbyder dine potentielle kunder). Din freebie skal give dine potentielle kunder lyst til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og lære dig bedre at kende. Din freebie er en vigtig del af at opbygge en tillidsfuld relation til dine potentielle kunder og gøre dem klar til at købe hos dig. 

Guiden leder dig gennem alle de væsentlige overvejelser, du bør gøre dig, så du sikrer, at du laver den helt rigtige freebie. Og samtidig bliver du med et trin ad gangen ført gennem processen med at skabe det konkrete indhold, form og rammer for din freebie.

Du bliver guidet gennem processen med at lave en automatiseret e-mailkampagne, som skaber salg. Du lærer, hvilke mails du skal sende til dine læsere samt rækkefølgen af dem. Og så får du også et indblik i psykologien bag en succesfuld e-mailkampagne.

Du får også adgang til en guide med emotionelle triggere, som du kan bruge til at sikre, at dine læsere bliver motiveret til at åbne og læse dine e-mails. Du lærer altså, hvordan du ved at tale til forskellige følelser, kan ramme plet med dine e-mails.

Desuden modtager du en vejledning til, hvor du kan placere tilmeldingsbokse på din hjemmeside, så dine besøgende tilmelder sig dit nyhedsbrev. Og dermed kommer til at modtage din automatiserede e-mailkampagne.

Markedsføringsdel: “Markedsføring af din Kerneydelse”

Det vigtigste formål med Markedsføringsdelen er, at det er nemt for dig at markedsføre din Kerneydelse. For det er uhyre vigtigt, at du løbende markedsfører dig og forbliver nærværende i dine potentielle kunders bevidsthed, da du ellers risikerer, at de glemmer, at du og din løsning eksisterer. Men samtidig kan netop denne del omkring markedsføring være en stor energisluger i hverdagen som introvert. Derfor får du her hjælp til at gøre det simpelt og overskueligt. 

Indholdet i markedsføringsdelen

Herunder kan du læse det konkrete indhold i Markedsføringsdelen. Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder for at få indholdet frem.

Denne del indledes med en kort gennemgang af, hvilke værktøjer du bliver præsenteret for i denne del af forløbet.

Du får en guide til, hvordan du laver relevant og strategisk godt indhold i din virksomhed (også kaldet content marketing). Du er allerede rigtig godt på vej med ideer til strategisk indhold fra dit arbejde i Del 1 omkring Koncept. Denne guide hjælper dig derfor med at forstå, hvad der er vigtigt, når du laver strategisk indhold, og hvordan du bevidst bruger dit indhold til at få dine potentielle kunders opmærksomhed. Du får også en skabelon til at prioritere dit vigtigste strategiske indhold i hverdagen, så du sparer tid og ressourcer ved at undgå at lave indhold, der ikke er det rigtige i din virksomhed på nuværende tidspunkt.

Guiden hjælper dig med at blive tryg i visheden om, at det du skriver og formidler er relevant for dine potentielle kunder. Du behøver altså ikke længere bekymre dig om, hvorvidt du er god nok til at formidle fornuftigt indhold eller ej. For det ved du, at du er. Den hjælper dig også med at sikre, at du altid ved, hvad du skal skrive og formidle om. Så du aldrig mere behøver at stirre ind i en blank skærm, fordi du er ramt af endnu en skriveblokering. Guiden er med andre ord din hjælp til at gøre det langt nemmere at komme ud med de rigtige budskaber i din virksomhed. Og skabe salg langt hurtigere.

Du får en skabelon til din egen personlige markedsføringskalender for de næste 12 måneder, så du har en overordnet plan for dine markedsføringsaktiviteter. Markedsføringskalenderen er din hjælp til at sikre, at du hele tiden bruger din tid og penge på de rigtige markedsføringsindsatser i din virksomhed. Samt har et godt og langsigtet overblik over dine markedsføringsindsatser og formålet med dem. Med denne kalender undgår du, at din markedsføring er tilfældig og usammenhængende.

Din Om-mig-side er en af de vigtigste sider på din hjemmeside. Det er den, da rigtig mange af dine besøgende netop besøger denne side. Derfor får du en vejledning til, hvad du bør prioritere at have med på din Om-mig-side, og hvilket helt konkret indhold du med fordel kan inddrage.

Du får også en tjekliste til, hvad du gør klogt i at have på din hjemmeside af indhold og elementer som din sikkerhed for, at dine besøgende får det, de kommer efter. 

En mini-guide til, hvordan du kan opbygge og fortælle din historie, så du fanger dine lytteres opmærksomhed. Historier er altid stærke virkemidler i forhold til at skabe kontakt til andre mennesker. Især når de er godt fortalt. Hvordan du kan gøre det, lærer du i denne guide.

Du får forskellige enkle skabeloner til at planlægge din tid og dine opgaver. Så du altid ved, hvad dit næste skridt er, og hvordan du griber det an. God planlægning er med til at skabe ro, tryghed og frihed hos dig. 

En ressourceliste med gode links til steder, hvor du kan finde og downloade billeder i god kvalitet. Samt lave smukke mock-ups og flot grafik til din hjemmeside, sociale medier osv. 

Vælg mellem 3 pakker:

Herunder kan du se en oversigt over, hvad der indgår i de forskellige pakker:

Basis

Mellem

Stor

Grundforløbet:
“Byg en uimodståelig Kerneydelse”

Salgsdel:
“Sådan sælger du din Kerneydelse”

Markedsføringsdel:
“Sådan markedsfører du din Kerneydelse”

Evighedsadgang:
Til forløbet inklusiv opdateringer og nye bonusser

Ratebetaling:
Mulighed for betaling i 1, 3, 6 eller 12 rater

Bonus:
Sparringssession á 1 time

Bonus:
Sparringssession á 2 timer

Bonus:
Online kurset: “Sådan bliver du ven med din frygt”

6.000 kroner

(Betal kun 500 kroner/mdr.)

8.400 kroner

(Betal kun 700 kroner/mdr.)

9.975 kroner

(Betal kun 835 kroner/mdr.)

Beløbene er eksklusiv moms

Beløbene er eksklusiv moms

Beløbene er eksklusiv moms

OM BONUSSERNE:

BONUS 1: SPARRINGSSESSION

Når du investerer i online forløbet “Fra Forvirring til Klarhed™”, medfølger der en bonus i form af enten 1 times sparring (værdi 1.250 kr. ekskl. moms) eller 2 timers sparring (værdi 2.500 kr. ekskl. moms) med Jane Hejbøll alt efter dit pakkevalg. Vi tales ved via Zoom. Medmindre du vælger at komme hjem til mig, så vi kan sidde sammen.

OBS: Din sparringssession skal være brugt senest 6 måneder efter dit køb af forløbet.

hvordan undgår jeg frygt som selvstændig og introvert

BONUS 2: ONLINE KURSUS

“Bliv ven med din frygt” (VÆRDI 479 kr. (ekskl. moms))

I dette online kursus får du 10 konkrete værktøjer til at arbejde med din frygt og sikre, at den ikke holder dig tilbage fra at skabe vækst og fremgang i din virksomhed.

Kurset er udviklet til dig, der er introvert og soloselvstændig.

Sådan gennemføres et køb af online forløbet:

Online betaling via betalingskort eller Mobilepay:

  1. Klik på betalingsknappen
  2. Vælg din ønskede betalingsform i scroll-down menuen; dvs. dit ønskede antal rater for betalingen (ønsker du ratebetaling, kan du klikke på et link, der viser dig datoerne for, hvornår pengene bliver trukket på din konto)
  3. Indtast dit navn og e-mail
  4. Accepter betalingsbetingelser, hvorefter du bliver sendt videre til betalingsvindue
  5. Betal online med betalingskort eller mobilepay
  6. Du modtager en e-mail med faktura samt log-in oplysninger med det samme 
  7. Du kan nu logge ind og få adgang til alle trin, moduler og bonusser
  8. Du har evighedsadgang til materialet og kan til enhver tid logge på
  9. Du har mulighed for at downloade alle videoer, pdf-filer og arbejdsbøger

“Fra Forvirring til Klarhed™” giver dig alle de svar, du har brug for i din virksomhed. Det skaber ro og tryghed – og en følelse af sikkerhed

 

Din underviser på online forløbet er:

Jane Hejbøll

Jane er uddannet fra Aalborg Universitet inden for kommunikation, formidling og onlinebaseret markedsføring. Udover sin universitetsuddannelse er Jane også uddannet NLP coach samt mindfulness practioner. Hun er desuden tidligere medejer af webshoppen Smikka, som hun solgte ved udgangen af år 2019. Jane har over 15 års praktisk erfaring med kommunikation, markedsføring, forretningsudvikling, vision og strategi. Hun har bl.a. arbejdet i en større nordjysk virksomhed samt store offentlige institutioner som kommunikationskonsulent og rådgiver. Jane har specialiseret sig i at hjælpe dig, der er født med en introvert personlighed. Hun udvikler forløb, metoder og værktøjer med afsæt i teorien og biologien bag det introverte temperament og de styrker, som følger med det. 

Jane_Hejboell_raadgiver_introverte_selvstaendige

Spørgsmål og svar om Fra Forvirring til Klarhed™:

Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder og læs svaret på spørgsmålet.

Fordelen ved at bygge sin virksomhed op omkring en Kerneydelse er, at du får et gennemarbejdet og godt produkt, du kan sælge igen og igen i din virksomhed. 

Men derudover vil du også opleve, at du gennem dit arbejde med at udvikle din Kerneydelse, samtidig får lagt fundamentet til din fremtidige succes med din virksomhed.

For gennem processen har du forholdt dig til alle de fundamentale spørgsmål, som er alfa og omega for at lykkes med din virksomhed på den lange bane og få den frihed, du drømmer om.

Du vil fx aldrig mere være i tvivl om:

  • Hvem du er som selvstændig
  • Hvad der er formålet med din virksomhed
  • Hvem der er dine rigtige kunder
  • Hvad dine kunder har brug for fra dig
  • Hvordan du bedst kan hjælpe dem
  • Hvilke udfordringer de har
  • Hvilke resultater de får ud af at arbejde sammen med dig
  • Hvad der er dit sikre budskab
  • Hvordan du formidler det, du kan, så de rigtige mennesker kan høre dig
  • Hvordan du bringer din passion i spil i din virksomhed
  • Hvad der er din største fordel og unikhed som selvstændig
  • Hvordan du skiller dig ud på markedet med din virksomhed
  • Hvordan du skal tjene pengene i din virksomhed

Med en Kerneydelse får du altså en ydelse, som kan stå alene. Men samtidig får du også en klar plan for, hvilke produkter og ydelser du med fordel kan supplere din Kerneydelse med. Så du sikrer, at du møder dine kunders behov forskellige steder på deres udviklingsrejse. Og samtidig skaber de rette betingelser for at øge din omsætning.

Dermed får du en enkel og sammenhængende forretningsmodel, som gør det let og overskueligt at være dig i din virksomhed.

Samtidig med at du gør det let for dine kunder at vælge dig til. For de ved præcist, hvad de får hos dig på grund af dit ensartede udtryk.

Fra Forvirring til Klarhed™ er for dig, hvis du er coach, behandler, rådgiver, konsulent, underviser, terapeut eller på anden måde sælger viden, rådgivning eller services i din virksomhed. Det vigtigste er, at du har noget viden, du kan lære fra dig, rådgive andre inden for eller undervise i.

Ja.

Det vil dog være en fordel for dig, hvis du allerede har arbejdet med kunder eller klienter i din virksomhed i forhold til at skabe det helt rigtige Kundefundament i din virksomhed. Men du behøver ikke have mange års erfaring. 

Kurset er dog også til dig, som måske allerede har en del år på bagen med din virksomhed, men stadig oplever, at den stritter i alt for mange retninger og ikke giver de resultater, du ønsker dig. Med andre ord til dig, der er klar til én gang for alle at få et enkelt og sammenhængende virksomhedsfundament, som er din garant for succes mange år ud i fremtiden.

Nej, du har adgang til alle trin, moduler og værktøjer med det samme, din betaling er gået igennem.

For evigt. Og kommer der opdateringer, nyt ekstra materiale, værktøjer eller funktioner til, har du selvfølgelig også adgang til dem for evigt.

Nej, bestemt ikke.

“Fra Forvirring til Klarhed™” er et online forløb, som har fokus på, at du finder netop den Kerneydelse, som giver mening i din type virksomhed. Hvad enten det er et online produkt, et fysisk forløb eller en kombination af de to.

Online kurset er dog primært målrettet dem, der arbejder med klienter og sælger en eller anden form for rådgivning, undervisning, vejledning eller lignende.

Ja. Du får et login til dit private online arbejdsrum. Herinde finder du alle videoer, alle tekstfiler, alle øvelser og tjeklister. Når du logger ind, bliver du ledt hen til en velkomstside. Her står der alle de praktiske informationer omkring forløbet.

Skulle det alligevel ske, at du oplever problemer undervejs, så sender du mig en mail, og så hjælper jeg dig med at finde en løsning på det. 

Hvis du får spørgsmål undervejs i forløbet, så sender du dem til mig på mail. Husk du også får en sparringssession som bonus ved køb af forløbet.

Hele forløbet er bygget op omkring en logisk og klar rød tråd, som hele tiden sikrer, at du er klædt godt på til at bevæge dig videre til næste skridt.

Alle opgaver er grundigt forklaret og de større værktøjer bliver præsenteret for dig via konkrete eksempler, som gør det håndgribeligt at gå til.

Alle værktøjer er udviklet med udgangspunkt i teorien og forskningen bag det introverte temperament. De tager altså afsæt i den introverte måde at gå til verden på og drager fordel af alle de introverte styrker. Derfor passer de til din måde at skabe de bedst mulige resultater på og finde de rigtige svar for dig.

Oplever du alligevel, at du bliver udfordret undervejs og har svært ved at komme videre, så sender du mig en mail på hello@businessbyyou.dk. Så hjælper jeg dig videre. Du har også mulighed for at bruge din Bonus bestående af en sparringssession med mig.

Det er et af de svære spørgsmål at svare på. For det handler i bund og grund om, at du kan mærke inden i dig selv, at det er det rigtige for dig. Samt at du har lyst til at fordybe dig i materialet og én gang for alle nå hele vejen rundt i din virksomhed. Har du ikke lyst, overskud eller tid til det, så er det ikke sikkert, at det er det rigtige forløb for dig.

Det essentielle i dette online forløb er netop, at det er et forløb, hvor du arbejder hele vejen rundt om din virksomhed. Du arbejder i dybden med seriøse værktøjer, som sikrer, at du finder svar, du ikke kun kan bruge i dag eller i morgen, men faktisk bygge hele din fremtidige virksomhed op om. Du finder grundlæggende svar, som du aldrig behøver at lede efter igen, så længe du har din virksomhed. 

Du får altså ikke arbejdet med en lille flig af din virksomhed. Eller ender med at stå med (endnu) en brik, du skal forsøge at få ind i en sammenhæng. Du får i stedet en helstøbt plan og et helstøbt fundament, som du kan basere din fremtidige virksomhedssucces på. Som samtidig tager hensyn til dig og den måde, du gerne vil være selvstændig på.

Hvis du fortryder, at du har tilmeldt dig Fra Forvirring til Klarhed™, kan jeg desværre ikke refundere dine penge. For så snart du trykker på købsknappen, får du adgang til alt materialet i det lukkede forum. Til gengæld har du evighedsadgang til al materialet, alle fremtidige opdateringer, bonusser osv. Så online kurset er dit for evigt, og du kan gennemgå det på præcis det tidspunkt, hvor det passer dig bedst. Er du i tvivl, om jeg er den rigtige hjælper for dig, så er du meget velkommen til at kigge omkring på siden. Læse mine artikler og downloade mit gratis materiale.

Forløbet er en god investering for dig, der:

  • Er introvert, soloselvstændig coach, behandler, rådgiver, konsulent, underviser, terapeut, specialist eller lignende
  • Sælger viden, rådgivning eller services i din virksomhed (det vigtigste er ikke din titel, men at du har noget viden, du kan lære fra dig, rådgive andre inden for eller undervise eller behandle inden for)
  • Føler dig overvældet over alt det, der (også) følger med livet som selvstændig. For egentlig vil du helst bare fordybe dig i arbejdet med dine kunder og dit fagområde…
  • Ikke oplever, at du får det ud af din forretning og livet som selvstændig, som du drømte om, da du startede. I stedet bliver det ved med at være en tung og hård proces uden de store fremskridt og resultater…
  • Er i tvivl, om tiden er nået til at droppe livet som selvstændig eller måske gå på jagt efter et deltidsjob…

Bestil gratis afklaringssamtale:

Er du i tvivl, om forløbet er det rigtige forløb til dig? I så fald har du mulighed for at bestille en kort, gratis afklaringssamtale. Vi taler sammen i cirka 20 minutter via Zoom eller telefon. Book samtalen i menuen øverst til højre eller send mig en mail på hello@businessbyyou.dk. Så vender jeg tilbage hurtigst muligt og aftaler et tidspunkt for samtalen med dig.

Adresse:

Sportvænget 3
9230 Svenstrup J.