Byg din virksomhed op omkring en kerneydelse. Introvert og selvstændig
Fra_forvirring_til_klarhed_online_forloeb_introverte_egen_virksomhed_stabilt_kundeflow

Et online forløb, der lærer dig, hvordan du skaber en attraktiv Kerneydelse, dine kunder er klar til at investere i

Lær en simpel metode til at få succes i din virksomhed med en enkel forretningsmodel

Din unikke Kerneydelse = Dit sikre forretningskoncept

Fra Forvirring til Klarhed fører dig gennem en proces, som sikrer, at du aldrig mere er i tvivl om:

– Hvem du hjælper
– Hvad du hjælper dem med
– Hvordan du hjælper dem

Det betyder, at du ikke længere får 1000 nye ideer hver dag, som dræner dig fuldstændig for energi. 

Du er færdig med at lave tilfældige handlinger i øst og vest, fordi du ikke ved, hvor du skal starte. 

Eller opfinde nye produkter og ydelser, som du tænker måske kan være vejen til en bedre indtægt.

Du er generelt færdig med at være forvirret, overvældet og usikker.

For nu ved du, hvad du skal. 

Og du ved, at din virksomhed står på et solidt fundament, som sikrer, at du når dine mål. 

 

Når du afslutter dette online forløb, har du:

 En klar plan for solid fremtidig vækst i din virksomhed

Du ved præcis, hvilke skridt du skal tage i din virksomhed for at skabe en stabil indkomst baseret på en enkel virksomhedsmodel. Så du tjener godt ved at lave det, du brænder for, samtidig med at du får friheden til at bestemme over din tid.

 

 En detaljeret forståelse af dine kunder og de mennesker, de er

Du får en grundlæggende forståelse af, hvem dine kunder er som mennesker af kød og blod, og hvad de helt præcist har brug for fra dig. Du lærer desuden, hvordan du gennem din formidling bygger en troværdig og tillidsfuld relation til dem, som samtidig gør dig til den oplagte hjælper med den helt rigtige løsning. Uden på noget tidspunkt at føle dig slesk, manipulerende eller ubehagelig sælgeragtig. 

 

 Et klart og tydeligt budskab, som alle forstår

Du bliver i stand til at forklare, hvad du laver, og hvem du hjælper i din virksomhed, så alle forstår det. Du skaber et unikt budskab, som gør det let for dine potentielle kunder at forstå præcis, hvordan du kan hjælpe dem. Samtidig med at det får dig til at stå tydeligt frem fra de andre i dit marked.

 

 Et markedsførings- og salgssystem, som automatisk tiltrækker nye kunder

Du lærer konkrete metoder til at tiltrække nye kunder til din virksomhed, som ikke kræver al din tid og overskud, da det i store træk kører automatisk. Du lærer desuden at bygge en overbevisende salgsside med det helt rigtige indhold, som samtidig afspejler dig og den relation, du ønsker at have til dine kunder.

 

 Et selvstændigt liv med klarhed, selvtillid og ro

Du får fokus og en klar plan med konkrete skridt, som du ved fører dig i den rigtige retning. Du ved, at du kender alle de rigtige svar og nu blot skal gå vejen. Uden forvirring. Uden tvivl, usikkerhed eller overvældelse. Men derimod med fuld fokus på at nå dine mål på så enkel en måde som muligt.

 

FAKTA:
En Kerneydelse er et solidt og gennemarbejdet koncept, som fører dine kunder fra A-Å. 

Du samler det unikke, du kan med det, dine potentielle kunder efterspørger og placerer det i det hul på markedet, hvor ingen anden kan konkurrere med dig. 

Princippet med en Kerneydelse er, at den bliver din bærende indtægtskilde og er baseret på en enkel virksomhedsmodel, som er nem at arbejde ud fra i hverdagen.

Et online forløb til dig,
der savner ro til at fordybe dig i din virksomhed 

Du lytter mere, end du taler

Dette online forløb er udviklet særligt til dig, der kan have svært ved at være synlig og ønsker en virksomhedsmodel, som tager hensyn til det. Du har en introvert personlighed, er seriøs og elsker at fordybe dig i dit arbejde og i de mennesker, du hjælper. 

På forløbet får du en grundig trin-for-trin model samt konkrete vejledninger, som guider dig til, hvordan du skaber en virksomhed med stabil vækst og kundetilgang. Uden at du gør vold mod dig selv og din personlighed.

Ved køb af online forløbet får du:

  • 16 videoer (mellem cirka 4 og 40 minutter), som kan ses eller downloades fra et lukket privat online rum, der kan tilgås overalt
  • 15 læsevenlige pdf-filer, hvis du lærer og husker bedre ved at læse frem for at se video
  • 12 arbejdsbøger, der er lige til at printe ud, og som sikrer, at du omsætter din nye viden til mærkbare resultater i din virksomhed
  • 8 konkrete vejledninger samt tjeklister til en effektiv og sammenhængende markedsførings- og salgsstrategi i din virksomhed
  • Adgang til ekstra materiale bestående af viden, skabeloner og vejledning inden for relevante områder som selvstændig

Online forløbet er:

  • Baseret på et teoretisk og praktisk grundlag, som tager udgangspunkt i dine biologiske præferencer og styrker som introvert
  • Bygget op omkring en rød tråd, som fører dig sikkert gennem forløbet trin-for-trin i dit eget tempo
  • Konkret, praktisk og nede-på-jorden, men med dybdegående, seriøse og grundige værktøjer som din sikkerhed for, at du ikke træffer forkerte eller uhensigtsmæssige valg og beslutninger i din virksomhed, som kan koste dyrt i den sidste ende
  • Udstyret med både video- og tekstfiler i Konceptdelen, så du kan vælge den læringsform, som passer bedst til dig
  • Bestående af tidløse værktøjer, som fokuserer på et solidt fundament frem for mode, trends og tendenser. Du kan gennemgå øvelserne og bruge værktøjerne igen og igen. De bliver ved med at være meningsfulde og give værdi til din virksomhed

Ønsker du at bestille online forløbet “Fra Forvirring til Klarhed™?”

 

 

(Se længere nede på siden for mulighed for ratebetaling. Prisen er inklusiv moms)

Hvad undervises der i på online forløbet?

Online forløbet består af 2 dele, som er henholdsvis:

Del 1: Koncept (6 trin og 10 moduler) => Her får du din Kerneydelse defineret og klar til salg

Del 2: Salg (7 trin) => Her sætter du dit markedsførings- og salgssystem op omkring din Kerneydelse

Du kan læse en beskrivelse af alle trin og moduler herunder.

Del 1: Koncept (6 trin og 10 moduler)

Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder og læs mere om indholdet i hvert trin

I dette trin får du forklaret, hvordan den første del af forløbet omkring koncept er bygget op. Samt hvordan du får mest ud af at gennemgå forløbet for at skabe den bedst mulige Kerneydelse.

I dette trin får du hjælp til at vælge, prioritere og sortere i din virksomhed. Både i forhold til det du allerede har på hylderne i din virksomhed. Men også på tegnebrættet i form af nye tiltag og ideer til, hvad du ellers kan gøre i din virksomhed. Du bliver præsenteret for et simpelt værktøj, der guider dig til, hvad du skal vælge til, og hvad du skal vælge fra i din virksomhed fremadrettet. Så du får den virksomhed, du drømmer om inderst inde. 

Når du afslutter dette trin, ved du, hvad der er dit største potentiale i din virksomhed. Du ved også, hvordan du sikrer, at du ikke spilder din tid og penge på at løse forkerte opgaver. Samt hvordan du får netop den virksomhed, du kan føle dig tryg og sikker i, fordi den passer perfekt til dig og din personlighed.

Hvis du som introvert ønsker at lykkes med at skabe en virksomhed, du både kan leve godt af og samtidig ikke brænder ud i, er det vigtigt, at du arbejder med de rigtige mål og drømme for dig. Rent biologisk vil du nemlig ofte være drevet af en anden motivation end den, der ellers fremhæves blandt selvstændige. Derfor bliver du i dette trin guidet til at finde din personlige version af et trygt selvstændigt liv med frihed og stabilitet. Så du skaber en fremtidssikret virksomhedsmodel og undgår at træffe forkerte valg og beslutninger undervejs, som risikerer at give dig stress frem for frihed.

I det første modul i Trin 3 bliver du gennem konkrete øvelser guidet til at forstå, hvad der er dine unikke fordele og styrker som selvstændig. Du lærer også, hvordan du bruger det i en helhed, som gør dig til den oplagte hjælper at gå til. Dette modul er din sikkerhed for, at du føler dig tryg, sikker og rolig i dit fundament og i din rolle som selvstændig. Gennem modulet indsamler du beviser på, hvad det er, du kan, og hvad det er, du står for. Det betyder, at du ved, at du går ud i verden på et ordentlig grundlag. Du behøver altså ikke være bange for, at du oversælger dig selv. Eller at blive afsløret som en, der ikke kan sit kram. Eller at frygte ikke at kunne leve op til det, du lover. For det ved du, at du kan efter at have arbejdet med dette modul.

I det andet modul i Trin 3 finder du ind til din passion. Mange introverte har svært ved at mærke deres virkelige passion. Eller stå 100% ved deres passion. Men din passion er vigtig, da den spiller en betydelig rolle for, at dine potentielle kunder kan mærke dig og får lyst til at købe af dig. Derudover hjælper din passion dig med at skille dig naturligt ud fra de andre på markedet og stå tydeligt frem. Derfor bliver du i dette modul guidet frem til din passion.

I det tredje modul i Trin 3 lærer du en metode til at træffe de kloge og rigtige valg i din virksomhed. Formålet med dette modul er, at du gør det trygt og nemt både at være kunde og at være dig i din virksomhed. Gennem modulet får du defineret nogle klare retningslinjer i din virksomhed. Det får din virksomhed til at fremstå troværdig, gennemskuelig og seriøs, så dine kunder føler sig trygge ved at handle hos dig. Mens det for dig personligt betyder, at du ikke går på kompromis med det, der er vigtigt for, at du bevarer din motivation, kontrol og selvrespekt som selvstændig.

I det første modul i Trin 4 skal du finde din unikke målgruppe. Du bliver ført gennem en simpel proces, der sikrer, at du finder en målgruppe, som er det helt rigtige match til dig – ikke kun på papiret, men også i den virkelige verden. Hvilket gør det både trygt og nemt at arbejde med dem, da du ved, at du kan skabe resultater for dem.

I det andet modul i Trin 4 får du en metode, der sikrer, at du udbyder en Kerneydelse, som løser en reel udfordring hos dine kunder og garanterer et resultat, de er villige til at investere i. Så de med det samme forstår, at du har løsningen på det problem, de står med. Og dermed er den helt rigtige hjælper for dem. Det kræver, at du forstår dine potentielle kunder på et dybere plan og får indblik i, hvordan de taler, tænker og føler om deres nuværende situation. Hvilket netop er det, som du får værktøjerne til i dette modul. 

I det tredje modul i Trin 4 bliver du præsenteret for en metode, som gør det meget konkret for dig, hvordan du formidler, det du kan, så du får dine potentielle kunders opmærksomhed. I dette trin arbejder du helt ned i detaljen og lærer forudsætningen for, at du får opbygget en god og tillidsfuld relation til dine potentielle kunder, som sikrer et salg i den sidste ende. Målet med dette modul er at sikre, at du får gjort din Kerneydelse til det oplagte valg for dine potentielle kunder, så den nærmest sælger sig selv, uden at du skal føle dig manipulerende, slesk eller påtrængende sælgeragtig.

Det er dermed også i dette trin, at du får lagt fundamentet for at have et klart og tydeligt budskab i din virksomhed, som alle forstår. Et unikt budskab, som går igen i hele din virksomhed, og som gør det let at forstå, hvad du laver, og hvem du hjælper. Dit unikke budskab bliver din røde tråd i din virksomhed og en vigtig del af at skille dig naturligt ud på dit marked. Så du bliver den oplagte ekspert at gå til og henvise andre til, fordi du står tydeligt frem og er nem at forstå.

I det første modul i Trin 5 lærer du, hvordan du indretter din virksomhed, så du får en hverdag med ro, tryghed og frihed frem for bekymring og modstand. Du lærer også, hvordan du indretter din virksomhed, så du har nemt ved at indgå i en naturlig dialog med dine potentielle kunder, som giver dig glæde og energi frem for ubehag og ondt i maven. Og som får dine potentielle kunder til at huske dig fra de andre på markedet.

I det andet modul i Trin 5 lærer du ved hjælp af et meget konkret værktøj, hvad der er din unikke plads på markedet uden konkurrenter at bekymre dig om. Du bliver guidet gennem en proces, som hjælper dig med at forstå, hvordan du bliver den virksomhed, som ingen anden kan konkurrere med. Du får også endelig klarhed over, hvad der er din unikke fordel på markedet med netop den løsning, du tilbyder dine potentielle kunder. I dette modul finder du med andre ord essentielle svar i forhold til at skabe en virksomhed uden bekymringer, tvivl og uro. Men i stedet med ro, tryghed og frihed – både mentalt og økonomisk.

I dette trin samler du alle dine hidtidige indsigter og beslutninger til en konkret helhed – nemlig din Kerneydelse.  Du har gennem de forrige fem trin lavet et seriøst og grundigt forarbejde. Dette trin er din sikkerhed for, at du får dette forarbejde omsat til en solid, holdbar og fremtidssikret Kerneydelse i din virksomhed, inden du bruger tid og penge på at føre den ud i praksis. Du får værktøjer til at prissætte din Kerneydelse rigtig samt få lavet en god og sikker plan og målsætning omkring den. Så du hele tiden ved, hvad der er dit vigtigste fokus omkring din Kerneydelse. Det er med andre ord i dette trin, at du finder dit endelige svar på, hvordan du skaber en virksomhed, hvor du kan arbejde langt mindre, tjene meget mere og gøre en god og meningsfuld forskel i verden.

Del 2: Salg (7 trin)

Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder og læs mere om indholdet i hvert trin

I dette trin får du en gennemgang af, hvad du skal arbejde med i anden del af forløbet omkring markedsføring og salg af din Kerneydelse. Samt hvordan du sikrer det største udbytte af denne del.

I Trin 1 får du præsenteret et konkret værktøj til at skrive en god, relevant og overbevisende salgstekst om din Kerneydelse. Værktøjet bygger på din viden, indsigter og svar fra Del 1 omkring dit Koncept. Du har med andre ord alt, hvad du skal bruge. Værktøjet hjæper dig med at sætte det ind i en god og læsevenlig sammenhæng, som fanger dine potentielle kunders opmærksomhed og vækker deres købelyst.

I Trin 2 lærer du, hvordan du laver en god og relevant freebie (en gratis gave, du tilbyder interesserede), som giver dine potentielle kunder lyst til at tilmelde sig dit nyhedsbrev og lære dig bedre at kende. Din freebie er et vigtig skridt i forholde til at opbygge en tillidsfuld relation til dine potentielle kunder og gøre dem klar til at købe hos dig.

I Trin 3 lærer du at lave en automatiseret e-mailkampagne, som skaber salg. Du lærer, hvilke mails du skal sende til dine læsere samt rækkefølgen af dem. Du får også et indblik i psykologien bag en succesfuld e-mailkampagne.

I Trin 3 får du også en guide med emotionelle triggere, som du kan bruge til at sikre, at dine læsere bliver motiveret til at åbne og læse dine e-mails. Du lærer altså, hvordan du ved at tale til forskellige følelser, kan ramme plet med dine e-mails.

I Trin 4 får du en 49-siders detaljeret trin-for-trin guide til, hvordan du opsætter en Leadannonce på Facebook, så du nemt og billigt får folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Guiden er helt nede på jorden og har billeder til hvert eneste trin. Det betyder, at du kan have guiden liggende ved siden af dig, mens du følger den slavisk side for side, indtil du er i mål.

I Trin 5 får du seks konkrete bud på, hvor du kan indsamle nye læsere til dit nyhedsbrev ved hjælp af tilmeldingsbokse på din hjemmeside. Statistikker viser, at 98% af alle besøgende på din hjemmeside forlader den igen, uden at foretage nogen form for handling. Det kan du undgå ved hjælp af tilmeldingsbokse.

I Trin 5 får du også en guide til din Om-mig-side på din hjemmeside. Statistikker og undersøgelser viser, at din Om-mig-side er en af de allermest læste sider på din hjemmeside. Derfor er det vigtigt, at du bruger den fornuftigt og præsenterer dine læsere for relevant information. Du lærer i denne guide, hvilke fire indholdspunkter din Om-mig-side altid skal indeholde. Og nej, selvom titlen er Om-mig, så skal siden faktisk langt fra kun handle om dig.

I Trin 5 får du også en tjekliste til, hvad din hjemmeside som minimum bør indeholde for at konvertere flest mulige besøgende til kunder.

I Trin 6 får du en guide til, hvordan du laver relevant og strategisk godt indhold i din virksomhed (også kaldet content marketing). Du er allerede rigtig godt på vej med ideer til strategisk indhold fra dit arbejde i Del 1 omkring Koncept. Denne guide hjælper dig derfor med at forstå, hvad der er vigtigt, når du laver strategisk indhold, og hvordan du bevidst bruger dit indhold til at få dine potentielle kunders opmærksomhed. Du får også en skabelon til at prioritere dit vigtigste strategiske indhold i hverdagen, så du ikke spilder din tid på at lave indhold, som du ikke får nogen respons på.

Guiden hjælper dig med at finde tryghed i, at du ved, at det du skriver og formidler er relevant for dine potentielle kunder. Du behøver altså ikke længere bekymre dig om, hvorvidt du er god nok til at formidle fornuftigt indhold eller ej. For det ved du, at du er. Den hjælper dig også med at sikre, at du altid ved, hvad du skal skrive og formidle om. Så du aldrig mere behøver at stirre ind i en blank skærm, fordi du er ramt af endnu en skriveblokering. Guiden er med andre ord din hjælp til at gøre det langt nemmere at komme ud med de rigtige budskaber i din virksomhed.

I Trin 7 får du en skabelon til din egen personlige markedsføringskalender for de næste 12 måneder. Markedsføringskalenderen er din hjælp til at sikre, at du hele tiden bruger din tid og penge på de rigtige markedsføringsindsatser i din virksomhed. Samt har et godt og langsigtet overblik over dine markedsføringsindsatser og formålet med dem. Med denne kalender undgår du, at din markedsføring er tilfældig og dermed ikke skaber resultater.

Ekstra materiale:

Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder og læs mere om det forskellige ekstra materiale.

Her får du en ressourceliste med gode links til steder, hvor du kan finde og downloade billeder i god kvalitet. Samt lave smukke mock-ups og flot grafik til din hjemmeside, sociale medier osv.

I dette ekstra materiale får du 10 konkrete værktøjer til at arbejde med din frygt og sikre, at den ikke holder dig tilbage fra at skabe vækst og fremgang i din virksomhed.

I dette ekstra materiale får du en guide til, hvordan du kan opbygge og fortælle din historie, så du fanger dine lytteres opmærksomhed. Historier er altid stærke virkemidler i forhold til at skabe kontakt til andre mennesker. Især når de er godt fortalt. Hvordan du gør det, lærer du i denne bonus.

Dette ekstra materiale er en samling af skabeloner, du kan bruge til at planlægge din tid og opgaver i din virksomhed. Så du bevarer dit overblik og hele tiden løser de rigtige opgaver på de rigtige tidspunkter – og desuden undgår at brænde ud undervejs.

Ønsker du at bestille online forløbet “Fra Forvirring til Klarhed™?”

 

(Se længere nede på siden for mulighed for ratebetaling. Prisen er inklusiv moms)

Din underviser på online forløbet er:

Jane Hejbøll

Jane er uddannet fra Aalborg Universitet inden for kommunikation, formidling og onlinebaseret markedsføring. Udover sin universitetsuddannelse er Jane også uddannet NLP coach samt mindfulness practioner. Hun er desuden medejer af webshoppen Smikka, som hun driver med sin søster. Jane har over 14 års praktisk erfaring med kommunikation, markedsføring, forretningsudvikling, vision og strategi. Hun har bl.a. arbejdet i en større nordjysk virksomhed samt store offentlige institutioner som kommunikationskonsulent og rådgiver. Jane har specialiseret sig i at hjælpe dig, der er født med en introvert personlighed. Hun udvikler forløb, metoder og værktøjer, som er baseret på teorien og biologien bag det introverte temperament og de styrker, som følger med det. 

Din personlige historie som selvstændig. Business coach for introverte selvstændige. Business by you ved Jane Hejbøll

100% tilfredshedsgaranti

Der er 100% tilfredshedsgaranti op til 6 måneder efter dit køb. Hvis du ikke oplever, at forløbet har levet op til det, du er blevet lovet, refunderer jeg selvfølgelig din investering.

VIGTIGT: For at benytte dig af tilfredshedsgarantien skal du have gennemgået og gennemført alle trin og moduler i online forløbet. Du skal have gennemgået og arbejdet med alle øvelserne, værktøjerne og teknikkerne i forløbet. Du sender blot en kopi af alle dine udfyldte arbejdsbøger fra hele forløbet.

 


 

Sådan gennemføres et køb af online forløbet:

Online betaling

  1. Klik på betalingsknappen og betal online med betalingskort
    (ønsker du ratebetaling, kan du se en oversigt over, hvornår pengene bliver trukket på din konto)
  2. Du modtager en e-mail med faktura samt log-in oplysninger med det samme 
  3. Du kan nu logge ind og få adgang til alle trin, moduler og bonusser
  4. Du har evighedsadgang til materialet og kan til enhver tid logge på
  5. Du har mulighed for at downloade alle videoer, pdf-filer og arbejdsbøger 


 

Pris for online forløbet:

Fra Forvirring til Klarhed™ koster 13.500 kroner (+ moms).

Du kan betale i:

1 rate á 13.500 kroner (+ moms)
– 3 rater á 4.500 kroner (+ moms)
– 6 rater á 2.250 kroner (+ moms)
– 12 rater á 1.125 kroner (+ moms).

(Første rate betales ved tilmelding, herefter betales rater automatisk hver 30 dag).

Inkluderet i prisen er evighedsadgang til forløbet samt alle fremtidige opdateringer og nye bonusser.

 

Bestil online forløbet nu – og få adgang med det samme:

Betaling i 1 rate (1 x 13.500 kr. + moms)

Betaling i 3 rater (3 x 4.500 kr. + moms)

Betaling i 6 rater (6 x 2.250 kr. + moms)

Betaling i 12 rater (12 x 1.125 kr. + moms)

Spørgsmål og svar om Fra Forvirring til Klarhed™:

Klik på pilen yderst til højre på hver fane herunder og læs svaret på spørgsmålet.

Fordelen ved at bygge sin virksomhed op omkring en Kerneydelse er, at du får et gennemarbejdet og godt produkt, du kan sælge igen og igen i din virksomhed. 

Men derudover vil du også opleve, at du gennem dit arbejde med at udvikle din Kerneydelse, samtidig har lagt fundamentet til din fremtidige succes med din virksomhed.

For gennem processen har du forholdt dig til alle de fundamentale spørgsmål, som er alfa og omega for at lykkes med din virksomhed på den lange bane og få den frihed, du drømmer om.

Du vil fx aldrig mere være i tvivl om:

  • Hvem du er som selvstændig
  • Hvad der er formålet med din virksomhed
  • Hvem dine ideelle kunder er
  • Hvad de har brug for fra dig
  • Hvordan du bedst kan hjælpe dem
  • Hvilke udfordringer de har
  • Hvilke resultater de får ud af at arbejde sammen med dig
  • Hvad der er dit unikke budskab
  • Hvordan du formidler det, du kan, så de rigtige mennesker kan høre dig
  • Hvordan du bringer din passion i spil i din virksomhed
  • Hvad der er din største fordel og unikhed som selvstændig
  • Hvordan du skiller dig ud på markedet med din virksomhed
  • Hvordan du skal tjene pengene i din virksomhed

Med en Kerneydelse får du altså en ydelse, som kan stå alene. Men samtidig får du også en klar plan for, hvilke produkter og ydelser du med fordel kan supplere din Kerneydelse med. Så du sikrer, at du møder dine kunders behov forskellige steder på deres udviklingsrejse. Og samtidig skaber de rette betingelser for at øge din omsætning.

Dermed får du en enkel og sammenhængende virksomhedsmodel, som gør det let og overskueligt at være dig i din virksomhed.

Samtidig med at du gør det let for dine kunder at vælge dig til. For de ved præcist, hvad de får hos dig på grund af dit ensartede udtryk.

Fra Forvirring til Klarhed™ er for dig, hvis du er coach, behandler, rådgiver, konsulent, underviser, terapeut eller på anden måde sælger viden, rådgivning eller services i din virksomhed. Det vigtigste er, at du har noget viden, du kan lære fra dig, rådgive andre inden for eller undervise i.

Ja.

Det vil dog være en fordel for dig, hvis du allerede har arbejdet med kunder eller klienter i din virksomhed i forhold til at skabe det helt rigtige Kundefundament i din virksomhed. Men du behøver ikke have mange års erfaring. 

Kurset er dog også til dig, som måske allerede har en del år på bagen med din virksomhed, men stadig oplever, at den stritter i alt for mange retninger og ikke giver de resultater, du ønsker dig. Med andre ord til dig, der er klar til én gang for alle at få et enkelt og sammenhængende virksomhedsfundament, som er din garant for succes mange år ud i fremtiden.

Nej, du har adgang til alle trin, moduler og værktøjer med det samme, din betaling er gået igennem.

For evigt. Og kommer der opdateringer, nyt ekstra materiale, værktøjer eller funktioner til, har du selvfølgelig også adgang til dem for evigt.

Nej, bestemt ikke.

“Fra Forvirring til Klarhed™” er et online kursus, som har fokus på, at du finder netop den Kerneydelse, som giver mening i din type virksomhed. Hvad enten det er et online produkt, et fysisk forløb eller en kombination af de to.

Online kurset er dog primært målrettet dem, der arbejder med klienter og sælger en eller anden form for rådgivning, undervisning, vejledning eller lignende.

Hvis du får spørgsmål undervejs i forløbet, så sender du dem til mig på mail. Jeg besvarer alle spørgsmål anonymt og lægger dem op i et spørgerum, så alle deltagere på kurset får glæde af det. Ofte er der stor værdi i at høre de andres spørgsmål inklusiv svar. 

Hvis du fortryder, at du har tilmeldt dig Fra Forvirring til Klarhed™, kan jeg desværre ikke refundere dine penge. For så snart du trykker på købsknappen, får du adgang til alt materialet i det lukkede forum. Til gengæld har du evighedsadgang til al materialet, alle fremtidige opdateringer, bonusser osv. Så online kurset er dit for evigt, og du kan gennemgå det på præcis det tidspunkt, hvor det passer dig bedst. Er du i tvivl, om jeg er den rigtige hjælper for dig, så er du meget velkommen til at kigge omkring på siden. Læse mine artikler, mine brevkassesvar og downloade mit gratis materiale.

Adresse:

Sportvænget 3
9230 Svenstrup J.